Latest Post

Okna Wrocław Korzyści z zatrudnienia profesjonalnego stolarza

Celem każdego przedsiębiorcy jest maksymalizacja zysków. Duży ruch w witrynie to spora szansa na zwiększenie konwersji. Pozycjonowanie stron internetowych staje się więc coraz popularniejszą strategią, gdyż dzięki niej witryna uzyskuje wysoką pozycję na liście wyników wyszukiwania, zachęcając przy tym użytkowników do zapoznania się z jej zawartością. Aby jednak osiągnąć sukces, warto poznać techniki, które uniemożliwiają skuteczne pozycjonowanie sklepu WooCommerce. Uniknięcie istotnych błędów może być bowiem czynnikiem, który zaprowadzi witrynę na sam szczyt SERP.

Czym jest WooCommerce?

WooCommerce jest wtyczką do WordPressa, która umożliwia tworzenie i zarządzanie sklepami internetowymi. Konfiguracja zawartości witryny ma istotny wpływ na jej wydajność i osiągane wyniki sprzedażowe, dlatego też pozycjonowanie WooCommerce stało się obecnie ważnym środkiem marketingowym. Aby jednak przyniosło satysfakcjonujące efekty, warto wiedzieć, jakich technik SEO unikać.

Black hat SEO – co to takiego?

Stale ulepszane algorytmy sprawiają, że niegdyś efektywne działania, dziś są zupełnie nieprzydatne lub nawet narażają witrynę na karę. Black hat SEO to zestaw technik optymalizacyjnych, które nie są zgodne z wytycznymi Google i naruszają zasady wyszukiwarek. Przeciwieństwem tej strategii jest white hat SEO, czyli skuteczne metody gwarantujące lepszą widoczność w wyszukiwarce i napływ nowych klientów.

Techniki, których warto unikać

Istnieje wiele podstępnych technik, za pomocą których właściciele witryn próbują oszukać algorytmy wyszukiwarek. Google łatwo rozpoznaje jednak tego typu zagrania, co skutkuje spadkiem witryny w rankingu SERP i obniżeniem jej wydajności. Oto kilka metod black hat SEO, które warto omijać szerokim łukiem:

  • upychanie słów kluczowych,
  • maskowanie treści,
  • niewidoczne słowa kluczowe,
  • kupowanie łączy,
  • farmy linków,
  • stawianie na ilość, nie jakość treści,
  • ukrywanie przekierowań 404,
  • tworzenie stron przejściowych,
  • spamowanie linkami w komentarzach.

Skuteczne pozycjonowanie WooCommerce

Aby osiągnąć najlepsze efekty, trzeba opracować skuteczną strategię pozycjonowania sklepów internetowych, która nie obejmuje żadnych z wyżej wymienionych technik black hat SEO. Zamiast podstępnych metod mających na celu oszukiwanie algorytmów wyszukiwarek, warto postawić na umiejętny dobór słów kluczowych, sieć wartościowych linków zwrotnych i tworzenie interesujących treści, a osiągnięcie wysokiej pozycji na liście wyników wyszukiwania nie będzie stanowić żadnego problemu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.